2013年1月13日 星期日

201213 墾丁台北跨年七天之旅~Day1 (高雄租車、悠活兒童旅館、出火觀景區)

坦白講,今次再同小朋友去旅行,整個旅程讓我感受良多。究竟帶小朋友去旅行係想一齊歡樂?還是害苦了他?係我係旅程當 同回程之後都有好好細想的問題。答案就等最後先講,去片先。

第一日首先一早就出發去機場,其實未夠六點叫醒個仔佢已經想殺左我地,不過為左可以十點幾到高雄,再去墾丁,早點出發都係需要既。好彩依家係機場其實已經乜都有,入閘後我地仲係翠華食左個好味的早餐。依家機場必左閘都有好多餐廳,記住唔好心急係出面食大快活…

第二次上飛機,阿B已經識得自己走去睇飛機同埋與飛機合照了。
好啦~上飛機了。



飛機起飛啦!好開心呀!
原來飛機係兒童餐係要係訂機位時order的,真係難為左阿B,陪我地食左個好咸的飛機餐。如果有帶小朋友上機的朋友要留意啦。一般來說,只要你係廿四小時前都可以預訂的,不同航空公司有不同政策同餐單,記住留意啦!
呢幾次去台灣的經驗,我都係落地先換台幣,其實係機場就有得換,非常方便。之前我亦已經BOOK好左車,落機後係機場服務枱找個姐姐幫手打電話,好快就已經有專車來接我們都汽車出租公司。今次我選左小馬租車,除左因為佢大間D,信心好點外,亦因為佢服務非常好,電郵來往亦非常迅速,啱晒心急的香港人。(其實我有問過其他公司的,例如網上找到的格上,但無回覆。)
係機場出面等一陣就有車了。

呢架就係我地今次係墾丁三日兩夜遊的愛車,其實我地有一日係唔會駕車的,不過有小朋友,交通方便亦係我地考慮的重要一環。所以雖然好似有點浪費,不過都租啦。
只要係租車時預時講定有小朋友同需要GPS,兩樣野都係連埋的。感覺上台灣的GPS亦做得好好,基本上都無帶左我唔知去邊,雖然有時好似行遠左就係了…

只要需入名稱,或者地點電話,就會自動導航,非常方便。而且由高雄駕去墾丁非常簡單,只要小心D,而你係香港又有一定駕駛經驗,無難度。

途中經過一間好靚仔的7-11,我地停左車,去個廁所,亦好好享受一下墾丁的陽光與大海。一望無際的海洋,真係好靚,係香港你永遠睇唔到。呢間7仔好得意,佢上面仲有一個大天台,可以俾人上去望下海,hea下,跑下。
因為呢個view,我好想係呢到定居…

好大的天台呢。

其實同小朋友去旅行,與其安排好多「大人」的景,反而安排一D可以俾佢跑,爬的地方還重要。一個三歲的小朋友其實唔係要景點吧…

唔知點解,阿B近期見到公仔就想要合照…

途中見到一隊廿三十人的單車隊,仲要有一架專車跟住佢地。令我又重新諗下台灣環島之夢。

慢慢駕駛,不經不覺就到左第一晚留宿的地點。今次我地揀左悠活兒童旅館,呢間野打正旗號做小朋友生意,裡面有不同卡通主題的房間,亦有不少俾小朋友玩的設施同活動。
登記櫃台,呢位服務員小姐非常親切,仲要係好靚女的台妹。
入住小朋友會送禮物,有畫冊同埋有晒咁多個房間主題的故事書,怕死你唔會再來。

今次揀左主題係「我的F1系列」。有不同的賽車,真的適合小朋友一家大細來臨。不過價錢就貴貴地,我搵左個平網訂,都要4000台幣一晚。不過地方好大,舒適,而且配套係為小朋友著想的。例如浴室,係有專為小朋友而設的馬桶。

館內亦有不同的設施與及活動供小朋友參加,開頭最吸引我的就係呢個遊戲室,有少量遊戲設施同埋好多圖書,如果喜歡睇書的小朋友我估可以係到留一整天。
勁大的疑似LEGO玩具。

呢個有不同感觀的嗅覺設施亦好特別,我地特別喜歡呢種讓小朋友探索世界的教育方法。
想消耗體力嗎?可以選擇體力勞動。
夏天的話,呢個勁大的水上設施應該好好玩。不過應該我地十二月去,亦有人係換晒泳裝,一家大細係到玩耍的。難道台灣的朋友不怕冷的?

最特別的,係佢會係每一節安排不同活動,有免費的,亦有付款的。我地參加左100台幣的畫班。點知原來係有一幅大牆,俾小朋友自由發揮的。而且當日算係平日,台灣無假期,所以旅館的住客較少,我地包左個活動一樣。


一個自由的世界,才是幼小成長最重要的元素。
有興趣可以上佢個網睇下:

悠活兒童旅館

不過夜晚個度係無乜野食的,而佢的餐廳亦未必會開放,所以最好入時問定邊間開,盡早打算。最後我地選擇左開車去墾丁大街一遊,話晒都叫去過墾丁…


我地揀左一間叫 Amys Cucina的餐廳,開頭諗住佢食西餐,pizza意粉之類,阿B可以有食到的東西。因為台灣夜市的食物其實真係唔係咁啱小朋友食…不過呢,呢間餐廳都真係好普通下,如果唔係有特別原因,其實唔食亦無乜選失…

地 址:屏東縣恆春鎮墾丁路131-1號
電 話:08-8861977
到此一遊。
其實阿B今朝一早起身,已經好累了…
 
最後係阿B堅持下,去埋出火。係的,係阿B堅持要去睇地下有火的地方…當我解釋完出火係點之後,佢就話要來。本來我地諗住回酒店休息的。不過有車,都好快je~
阿B:媽咪點解地下有火既?

人生第一次玩煙花。
膽粗粗俾佢試下點煙花,原來又好OK喎。不過記得買長的,咁小朋友容易攞上手玩,又無咁危險。

對於香港現今的小朋友來講,真係好開心同特別的經歷。

出火其實真係要夜晚來先係特別,出面有停車場,只要唔係假日,基本上都有好多位,假日就需要等一等,各位自駕的朋友應該會好方便。而且上面有小販賣煙花,炮谷之類物品,務求大家好好享用出火的天然資源。如果你地時間充裕一點,又無咁眼訓,其實去埋恒春市,食下小食,睇下古城都幾持別的。

就咁,第一日的旅程便在大家極眼訓的情況下結束了。

沒有留言:

張貼留言