2013年1月15日 星期二

201213 墾丁台北跨年七天之旅 Day2 PART1 (悠活兒童旅館、墾丁自駕遊)

在台灣的第二日,感覺良好,完全沈醉係假期當中,緊係啦,仲有咁多日先返香港。
係悠活起身,佢係包早餐既,基本自助早餐,款項都好多下,味道亦可以,不過無影相。
係行去餐廳的途中,會有一個好大的魚池,阿B昨日已經講緊要餵魚,所以今日就同佢去餵下魚,順手做下生態教育。原來悠活安排左一個大哥哥,係到俾大拼圖小朋友玩,拼得到仲有魚糧送,唔錯。佢呢到的鯉魚都好靚,不過好明顯係俾人餵慣既,一有人行埋去就堆晒過來。

就係呢個哥哥啦~

非常貪吃的魚~

食完早餐,又係時候告別呢一度。其實成個悠活佢有好幾個部份,兒童旅館係一part,仲有渡假村同單車旅館,有興趣的朋友可以上佢個網睇下。而如果家長希望有一個地方,可以玩水、享受墾丁、睇日落的話,係呢度住一兩日係唔錯的。最少小朋友唔會太悶,亦有一定設施與空間。不過就最好自駕,因為旅館的地點都幾唔就腳,距離墾丁大街一段距離,唔駕車的話,旅程就會受限制。當然,你住落唔走,一搬就call車去大街都得…

開車。美中不足的係,第二日的旅程整個早上都在下雨,本來計劃去睇墾丁的景點都唔知去唔去好。而且經過第一日的六點幾起身、又無午睡的情況下,阿B繼續好眼訓。不過既然租左車,當然都去下啦。

途中經過日頭的大街,大部份店都開左門,不過就無左晚上的熱鬧。而肚餓的我終於試左第一次街頭的滷味店,因為我一直都好怕佢用膠袋裝俾我…原來都好好味,而且個汁好香。自選,交俾店員計錢,等一陣OK。


呢個係帆船石…
而我地周遭都係大陸團…
途中見到的路牌,不過我路都見唔到陸蟹。
超大風的龍磐公園,本來諗住今次有機會俾小朋友見識下乜野係真的大海,好可惜大風到企唔到幾耐。而去到呢一刻,佢亦可以頂唔順,要午睡了…

玩下跳起先。
最後影下公路就去下一站,亦係今次旅程的其中一個特別景點,「夜宿海生館」。

沒有留言:

張貼留言