2014年4月29日 星期二

201213 墾丁台北跨年七天之旅 Day4 (平溪線十分一日遊)

來到旅程的第四日,我地亦開始台北既旅程。
由於小朋友係鐵路迷的關係,我地亦安排左需要坐鐵路的旅程,等佢可以睇下唔同地方的火車鐵路係點樣的。
不過係我地計劃旅程既時候,原來諗少左一樣事情,亦令到第四日的旅程增加左難度同變數,好在最後都順利完成,至於係乜野,留返最後先講。

今日的目的地係十分、菁桐,睇下舊火車站同放天燈。其實今日的路線我地兩個大人曾經自己來台灣時已經試過,而且亦無乜特別難度,我地原本計劃一早去到台北車站買車票,先前往瑞芳車站,再轉平溪線往十分菁桐。但係當我地去到台北車站的時候,嘩!乜咁多人的,我地原朲打算係台北買「平溪線一日週遊卷」的,但真係太多人了,所以決定到了瑞芳先買。如果大家有興趣遊十分、菁桐或者去侯硐睇貓的,記住要買「平溪線一日週遊卷」,因為只係52元台幣,你可以係整條平溪線上上落落而唔需要再買票,對於一日想去晒咁多個地方的人來講,係好扺的。(其實大部份人都係一日去晒咁多個地方)

我知道買票的地方有兩個,一個係台北車站臺鐵的售票櫃位,另一個係瑞芳車站內購買就可以,其實邊一度都無乜分別,反而係視乎你自己旅程的安排。因為帶住小朋友,有時真係唔可以有咁多時間自己走圍走,如果順路經過台北車站,預先買早一日的車票亦係一件好事。

臺鐵一日週遊劵的資料
 指定動作必然係同列車影相啦~

當日整個車站都係多人到癲。
去到瑞芳車站都係一樣咁多人。最後我地係上唔到第一班車的,要係寒風下企係月台等下一班車。而一班車大約係要等四十五分鐘的…
因為用一日劵的關係,我地係可以隨意出入車站的,頂唔順出左去街邊的檔仔,買左熱豆漿同煎餅食,唔係的話,大人頂到小朋友都頂唔到。
平溪線觀光路線圖,大家可以參考一下。大部份人的主要景點都係侯硐、十分及菁桐。
列車時間表,這一張係由瑞芳去菁桐的。
這一張係由菁桐返瑞芳的,不過強烈建議大家上臺鐵的網頁查清楚先好出發,唔係有排等。
臺鐵列車時刻查詢系統

最後終於上到車,去到計劃中的第一站十分了,不過比原定時間遲左一小時有多…
而十分的人潮亦不比瑞芳差…
帶小朋友臨十分這地方,其實係十分特別的,因為係香港你唔可以係路軌上面行,亦唔會咁近距離見到列車經過,所以當日小朋友十分興奮呢!雖然之前的等待已經用晒佢的精力,不過來到十分之後,佢又再次有返活力。

係十分,除左睇列車之外,大部份人都會放天燈,觀光「十分大瀑布」,原本我地都打算去睇瀑布,不過那一天除左凍之外,仲有雨,所以我地最後決定唔行咁遠,係十分吃午飯同放下天燈就算了。
第一次近距離睇鐵路,小朋友好好奇點解可以就咁行過去…

放天燈,祈求一家幸福健康~
小朋友都有份寫架!雖然你唔明白佢寫乜就係了…
完成晒遊玩之後,又係時間搵野食,當日十分人山人海,我地隨便搵一間感覺乾淨的就入去了,而且小朋友已經好肚餓了。
食店的門口,還記得上次兩個人來都係這間店,不過當時係無人而且唔吸引的,幾年後已經變左了。
餐單


點了湯麵及小籠包,與小朋友外遊,湯麵白飯基本上都係主食,易入口,而且亦不會太濃味。我相信你也不想你的子女整個外遊當中都吃煎炸濃味吧!而且小朋友係這一次旅行時,還未夠三歲的,所以盡可能都把膳食清淡一點。


 午膳後,我地繼續十分的行程,帶小朋友行下香港無的吊橋,邊行邊搖都好特別架!當然唔少得近距離睇列車經過同行路軌啦!呢D都係香港唔會有機會嘗試的事情,而且係我地行緊路軌的時候,有列車經過,原來會有專人吹哨子,提醒大家有車經過,盡快離開路軌呢!
難得的合照,每次都係我影相,所以我上鏡的機會太少了!

完成十分的觀光後,原來已經係下午三點了,其實天未黑,還有時間去菁桐的,不過小朋友已經十分疲累,而且當我地見到齊個十分的人潮,月台上的人潮時,我地決定都係離開好了,再去菁桐的話,對小朋友只係惡夢,而唔係開心了。另一方面亦擔心再晚一點當大家一齊離開時,我地會坐唔到車,離開唔到瑞芳,到時又凍又要企係月台,真係唔死都凍病。
離開十分的列車。

回程的列車都十分擠擁,因為由菁桐開始回到瑞芳的人都不少,好在有有心人讓座給小朋友及媽媽,唔係佢地要係迫到似返工時間的列車上企到返瑞芳呢。而去到瑞芳的時候,我地選擇左較慢站站停的列車,等小朋友可以休息一下,媽媽抱住佢睡一覺。最後返到台北時都近傍晚,我地去左永康街的鼎泰豐食左一個豐富的晚餐,行左陣師大夜市,就回酒店休息,結束今日的旅程了。

在文章的開始時,曾經提過在計劃旅程的時候失算了,以至到今天的旅程失了預算,究竟我地無諗清楚的係乜野呢?心水清的朋友都應該估到,就係我地無諗過我地的旅行日期都係台灣當地的假日,而且年尾仲要係大假,好多人都一樣會去當地的旅遊熱點遊玩,唔止係遊客,而且當地人都會去。所以無論係交通、人流上,都比較我地係普通的日子來臨時會有極大的不同。好似我地今次的行程中,我地就遇到上唔到車被迫凍住係月台等車…食店太多人等位…景點太多人…連交通都受到影響。當然,如果幾個大人去旅行,其實都幾有趣的,最多當作與當地人一起感受下節日氣氛,但係當你帶住小朋友時,尤其係幼兒時,剛才以上的情況就立即不會成為趣味,而只係你與幼兒的痛苦。

當然,你覺得小朋友要就大人既話,我亦無話可說既。

沒有留言:

張貼留言