2014年6月6日 星期五

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇1) 駁2藝術特區

講起上來,今次的旅程都幾突然。原本係諗住兩公婆自己去玩的,怎知道剛好遇到阿仔的同學仔約左去台灣,對於熱愛台灣的我,可以有機會同一班阿仔的同學去旅行,立即覺得係一樣好玩同好有挑戰的事情,所以就決定了參加逃學團。

我地總共有六個家庭參加,由買機票到出發,大概準備左三個月。其實都唔多野要準備,都係買機票、訂酒店、民宿,同埋其中一日去境的自駕要訂車。我地出來開左一次會就係咁多,其他事項都係wahtsapp攪掂晒。而我地頭兩日係高雄的有4個家庭,而有2個家庭係台中加入一齊玩到尾。

七日的行程,我地大約係準備咁玩的:
第一日:香港>高雄>旗津半島>晚上任選一商場或夜市
第二日:國立科學工藝博物館>兒童美術館>晚上任選一商場或夜市
第三日:壽山動物園>高鐵台中>酒店附近晚餐
第四日:國立自然科學博物館>國立臺灣美術館>晚上任選一商場或夜市
第五日:台中公園>自駕埔里午餐>清境民宿>小瑞士花園>清境晚餐
第六日:清清草原>羊咩咩脫衣秀>步步高昇步道>小瑞士花園>清境午餐>自駕回台中> 晚上任選一商場或夜市
第七日:台中買手信(太陽餅街)>清泉崗機場>香港

好似好完美吧!如果只係一家人去,或者兩三個小朋友一六去,其實應該無特別問題的。但係今次旅程之中,我地人多,每一個小朋友的生活習慣有不同,加上天氣變化、身體情況,原來最後都唔係可以諗得咁簡單。所以去到最後,我地的旅程係做左調整的。其實都係我地預期之內,大家係出發前已經有共識,就係會因應到時的情況而有所調動。加上今次大家的目標都係俾小朋友去下玩,簡單旅行,所以去少一兩個景點又無所謂,重要的係小朋友開心愉快就係了。
其實好早機,我地個朝係0650係機場集合,checkin後先一齊食早餐。好在依家機場開左好多餐廳,唔會無野好食。例行工事,當然係睇下飛機先啦!同學仔媽媽好好,同一班小朋友一路睇飛機,一路串英文字認航空公司,原來咁都可以學英文,真係學到野。
出發了!飛機餐唔影啦!都係個d野啦。不過小朋友看來仍未訓醒,好眼訓咁喎。
話咁快就到達高雄,攞完行李,要換錢的換錢,提款的提款,跟住我地就去酒店。高雄有一樣比台北優勝的地方,就係機場有鐵路直達的。對於我地扶老攜幼,又要睇住行李的家長來講,真係方便好多。唔係又要買機場巴士票,又要搵車站,又要上行李,又要睇住個細既,真係有點困難。
等捷運中,大家諗下。咁多個旅行箱,仲要坐巴士抬上抬落都幾煩。

剛好高雄做緊史努比65週年的展覽,可惜無機會去睇睇。

我地住既係高雄翰品酒店,這間酒店我地上一次來高雄已經住過,交通雖然唔係唔係三民區等較旺的區域,但係服務良好,配套亦十分好,價錢唔貴,好扺住。而且酒店的餐飲亦唔錯,值得一試。係Agoda的評分佢有8.5分的,相當不錯。而且近捷運鹽埕埔站,出站行2分鐘就到帶住小朋友真係唔錯的。記得要試佢地下日式餐廳的火鍋,扺食好味。
Agoda_翰品酒店高雄Chateau de Chine Hotel Kaohsiung

我地今次的旅程之中,正好遇到台灣下著大雨,這亦大大的影響了我們的行程安排。原本我地打算去旗津半島玩的,踏下單車,睇下風景。但係天氣十分之唔穩定,所以最後我地取消左旗津的行程。由於早機既關係,我地去到酒店都係中午一點幾,只係得一間房可以checkin。最後我地放晒所有行李入一間房,就去開餐啦。今次旅程發現高雄這兒原來好多地方都係星期一公休的,例如我地想去既科工館、美術館等。原本打算去酒店附近一間叫「金溫州餛飩大王」,但係佢星期一休息…帶住咁多小朋友,又肚餓,我地唯有係附近搵一間靚靚仔仔的餐廳就入左去了。
點解得一張相呢?因為這是我們在台灣的第一餐,亦係第一次咁多位小朋友坐埋一齊食飯。嘩!不得了,我簡直覺得人家想趕我地出去。嘈到呢,傾計啦,爭餐具啦,爭位啦。原來大家一齊去旅行連小朋友都好興奮,佢地既表現比係香港更加利害。好彩我地食飯的時候已經過左午餐的高峰時期,唔係一間好休閒既咖啡店應該會俾我地趕走晒所有客人。最後?大人當然無啖好食啦。所以亦令我地由晚餐開始對佢地採取左「分離政策」。

食飽飽,返到酒店亦已經有房了。我地分好房之後仍繼續大雨,安全起見,我地決定去附近的駁2藝術特區行下,睇下藝術品。其實仍然係時晴時雨,最後大家都濕晒。
小朋友就最簡單,睇下蝸牛又可以玩一陣。話時話,係香港都真係越來越少機會見到蝸牛了。

 小朋友最愛的火車
 駁2特區前身係貨倉,亦有鐵路運輸係附近,所以會見到火車路軌係到經過。
 一對係到避雨的小情侶?
 我地都要避雨…
駁2其實係連住打狗鐵道故事館的,那兒有舊的蒸汽火車頭展出,亦有十分大的路軌遺跡。如果你的小朋友係火車迷,我十分建議大家去一下。交通亦方便,可以好似我地,由駁2藝術特區一邊睇一邊行過去,或者坐捷運去到西子灣站,跟住指示,一車站就係門口了!

相關網址:打狗鐵道故事館

上面呢兩張係我上一次去的時候影的,今次不斷落雨都真係無乜心機影相。


 越來越多古怪pose的小朋友
台灣最好的地方就係用心經營一個地方,突出其本土特色,讓人產生共鳴或者歸屬感,這方面真係抄日本抄得好足。圖為打狗館附近的道路,有一個一個的火車圖騰在地下,而且每一個都係唔同樣的。

最後我地去到西子灣站,坐捷運到三多商圈站,原本想去搵一下其中一對團友愛吃的牛肉麵,怎知道去到已經賣完了。那我們只好返三多大百貨,食個飯,行下誠品,咁就完左我地第一日既疲累之旅。

總結一下旅程既遊記先:

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇4) 百里香牛肉麵

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇3) 清境之星民宿、清境魯媽媽雲南擺夷料理、清清草原、羊咩咩脫衣秀

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇2) 國立臺灣美術館

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇1) 國立自然科學博物館

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇3) 壽山動物園、牛老二牛肉麵、吳寶春麥方店

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇2) 國立科學工藝博物館

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇1) 駁2藝術特區

沒有留言:

張貼留言