2014年10月13日 星期一

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇3) 壽山動物園、牛老二牛肉麵、吳寶春麥方店

來到留在高雄的最後一日,天氣仍然炎熱,不過我地都決定繼續行程,探訪高雄市的壽山動物園。台灣巿兩個比較大的動物園,一個係台北的木柵動物園,那個比較大,展出的動物亦較多,如果你係第一次去動物園,我相信你必定會滿意。而高雄壽山呢?就比較細,設施亦相對無咁多同好。不過既然咁多小朋友,又係未去過,所以都值得到訪一下。

我地入住位於鹽埕區的酒店,同動物園相隔唔遠,交通都算方便。去壽山動物園主要有兩個方法,一個就係的士,正如我之前講,高雄坐的士亦算平。第二個係坐捷運去到鹽埕埔站4號出口,至五福四路華南銀行前搭乘56號壽山動物園專線公車。不過平日就要一小時一班,假日先會15-20分鐘一班。再唔係坐219號公車都可以。帶住咁多小朋友,我地當然的士啦!係酒店check out,留低大件行李,出發。
壽山動物園來園交通

到達動物園,當然係買票啦。台灣大部份設施六歲以下都免費,所以剩係買大人就可以。而票價呢?只係新台幣40元,真係平到你唔信。不過記住,台灣大部份的設施都係星期一公休的,出發前請留意一下啦。
壽山動物園參觀票價

不過天氣仍然反覆,一時猛烈陽光,一時大雨,係蒸籠效應下,都真係幾辛苦。可能係平日的關係,遊園的人較少,所以雖然天氣唔好,不過我地都可以慢慢行,避下雨,行下。而因為落雨既關係,我地困左係教育中心都一段時間,唯一開心既係那兒係全園少數有冷氣的地方…
雖說壽山比不上木柵,不過都好大下,要行完整個園區都要半天。


 園內最好睇係有一個地方好多孔雀
 小朋友總愛整古做怪



整體而言,如果你去過木柵,又或者返大陸去過長隆,咁去山唔去亦唔會有乜野損失,始於台灣咁大,唔係每個地方都要一遊既。

大約正午過後,我地就去左探訪第一晚摸門釘的牛老二牛肉麵。牛老二牛肉麵係三多區,坐捷運去到三多商圈站,跟住google map大約行十至十五分鐘可以去到。我地當然係繼續的士,帶住小朋友,你又想好似年青時咁遊台灣,的士係你的唯一選項。因為他們真係無你咁好腳力。

牛老二牛肉麵
地址: 802台灣高雄市苓雅區興中二路83號

店家賣的是紅燒牛肉麵,不過湯頭較為清,不會像一般紅燒牛肉的濃味湯頭,對喜歡濃味湯頭的我來說,反而較像清牛肉麵。而牛肉軟身,值得一試。而佢既涼菜亦唔錯,建議大家試下皮蛋豆腐。而店家的酸菜十分美味,喜歡吃辣的朋友必定吃上癮。

吃飽了,亦是我們離開高雄的時候,到台中匯合其他同學仔。最後我地兵分兩路,小朋友隊伍先回酒店拿行李,而我同另一位媽媽,就一訪高雄出名的吳寶春麥方店。店的位置唔易搵,亦唔近捷運站,強烈建議坐的士去。

吳寶春麥方店有甚麼出名,其實就係一間麵包店。我估對香港人來說,好難幻想一個人造麵包可以出名,更加可以有一間自己名命的店,佢利害的係,更有一套講述他生平的電影。所以話我喜歡台灣,係因為佢可以讓你專門在一項手藝上,也可以得到社會地位的地方。

吳寶春於2008年參加法國巴黎的「樂斯福盃麵包大賽」(Coupe Louise Lesaffre)獲得歐式麵包優勝。而他在2010年代表台灣,參加法國巴黎首屆「世界盃麵包大師賽」(LES MASTERS DE LA BOULANGERIE),拿下歐式麵包組世界冠軍。有興趣的朋友可以到他店的網頁上一看。有機會的話更可以買一些來吃,我保證與你在香港吃的麵包有很大的距離。


在我吃過的,我暫時覺得這個芒果乳酪是最好味的。當然其他得獎麵包也很特別啦!

不過你要去吳寶春麥方店,雖然在三多商圈附近,不過行去都要十五至二十分鐘,坐的士啦。不過最近台北開了新店,如你去開台北也可以一試。
 像名店一樣的門口,入內還有人派發新鮮出爐的麵包給你品嚐。



 冠軍的荔枝玫瑰麵包。不過我個人喜歡酒釀桂圓多一點,因為較香與桂圓肉有咬口。
店內其實亦十分漂亮,並不是香港的麵包店可以比較。我相信唯一可以比較的就是過江龍的台灣麵包店,我早前在太子嚐過一間,味道亦不錯。最後當然滿載而歸啦,那些麵包我們吃了三日呢…哈哈。

跟著捷運到左營站,轉乘高鐵到台中,完成我們短短的高雄之旅。

 鐵路迷就當然要留影啦。
 當日列車沒甚麼人坐,所以大家可以為所欲為…

 我們的車票。
這就是由新幹線700系引入台灣,變成台灣700T型號的台灣高鐵。

到了台中站之後,你只要到公車站找一找,便可以找到免費轉乘往台中市不同地方的接駁車,是不用錢的。
而大家亦在一片歡樂與火鍋之中渡過了愉快的晚上。

總結一下旅程既遊記先:

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇4) 百里香牛肉麵

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇3) 清境之星民宿、清境魯媽媽雲南擺夷料理、清清草原、羊咩咩脫衣秀

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇2) 國立臺灣美術館

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇1) 國立自然科學博物館

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇3) 壽山動物園、牛老二牛肉麵、吳寶春麥方店

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇2) 國立科學工藝博物館

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇1) 駁2藝術特區

沒有留言:

張貼留言