2014年7月9日 星期三

蒜鹽煎三文魚伴露筍

不知道大家有沒有為孩子的午餐煩惱呢?我就有啦。而當我有時間係屋企為孩子預備午餐的時候,總希望煮一些營養價值高,又健康的飯餸予孩子。雖然我唔係甚麼大廚,不過希望可以與大家一同分享一下我為孩子預備的食物,互相交流一下。

今次煮的食飯非常簡單,可以配飯,配意粉或者配麵包食用都可以。而且露筍和三文魚都係營養價值高的食物,相信孩子食用之後亦能對他們的身體有益。至於好唔好食?我每次煮,小朋友都會食晒,同埋食埋碗飯,應該好味掛。

蒜鹽煎三文魚露筍

營養價值:
露筍性寒味甘,含豐富蛋白質、碳水化合物、纖維素,更含有葉酸和多種氨基酸。尤其係豐富的纖維素及維化命,對小朋友的成長十分重要。

而三文魚呢?更加利害,以下的一段文字係網上搵的。

「三文魚的營養成份亦十分豐富。營養素包括蛋白質(核心營養素之一,維持人體細胞健康,製造酵素及賀爾蒙)、奧米加三脂肪酸(保持腦細胞及神經運作正常,降低血液中的三酸甘油脂,保障心血管健康)、維他命D(加強鈣質吸收及預防骨質疏鬆症)、礦物質硒(強力抗氧功能,預防細胞氧化受損)和膽鹼(維持腦部及人體細胞健康)。」

係咪好利害呢!我每個月總會煮幾次三文魚俾小朋友食。當然,有人話擔心三文魚有蟲,孩子食左會唔會有害?所以我會把三文魚煮熟才俾小朋友食,免除受感染的風險,小孩子都係唔好食太多生的食物呢。

制作時間:
15分鐘

材料:
三文魚扒一塊(一般超級市場可以買到)
露筍十多條(按小孩子的食量可加減)

做法:
  1. 露筍洗淨切去少量尾部後,再切為一半。
  2. 先把三文魚輕輕洗淨,再抹乾面的水份,用少量蒜鹽/海鹽調味。
  3. 預熱煎鍋,把三文魚有蒜鹽的一面放到鍋中,細火煎約二分鐘。
  4. 反轉三文魚,再煎約二分鐘,完成。
  5. 期間三文魚會分泌大量魚油,再利用魚油快炒露筍,可加入少量蒜鹽/海鹽調味。
  6. 配利白飯或意粉皆可。
  7. 唔怕肥胖的話,配合沙津醬味道更好。




備註:
  • 實際煎魚時間要按魚扒的厚薄而定,今次運用的是較薄的。
  • 期間三文魚分泌的大量魚油,可把煎鍋側向一邊,利用滾油輕炸魚皮,讓魚皮變得香脆,增加小朋友的食慾。
  • 配麵包的話,可把魚扒弄碎,放入麵包中。

沒有留言:

張貼留言