2015年5月19日 星期二

肉粒雞蛋飯配日式蕃茄沙律

媽媽成日同我講,她有一個夢想,有一朝起身,係亞仔煮早餐給她吃。而因為這個原因,她又真的經常找一些機會與小朋友一起入廚房,出街時又同佢研究甚麼好味。不過她說她仍然及不上爸爸,因為爸爸可以把小朋友的要求變成真!

今天早上對話,以下是媽媽視角

父:今日午餐想食咩呀?
仔:(思考中)
父:不如整蕃茄飯,有粟米同肉係屋企
仔:唔好,我想下面要白飯,上面一邊係旦,另一邊係肉果D,同埋蕃茄一齊食。
父:則係你想食肉粒雞蛋飯,不過下面係蕃茄飯?
仔:唔係,係蕃茄切、切、切放係個碟到,撈芝麻醬個D。
父:咁好啦!(愉快mode)

媽:將來個仔會不會變成小食神而不是變成廚神呢…

制作時間:
30分鐘

材料:
少肥豬肉攪碎
雞蛋1隻
蕃茄1個洗淨
白飯

調味:
豉油2茶匙
味醂3茶匙
鹽、糖各少量
日式芝麻沙律汁

做法:

蕃茄洗淨,在底部割一個十字,淺淺的,割破皮就可以。再用熱水燙一下,皮就可以很簡單的撕下來,再放入雪櫃準用。
這兒我用了3隻蛋,放入1茶匙豉油,2茶匙味醂味。如果你有日式的鰹魚汁之類湯汁,可代替豉油,因為豉油有機會味道太濃。我這兒用的是日本昆布豉油。
豬肉有1茶匙豉油,1茶匙味醂及少量鹽、糖調味。豬肉的肥瘦隨各人喜好。但我個人就喜歡有少少肥肉的,炒出來會香一點,以及多一點肉汁留下,拌飯一流。

預備完就相當簡單,找一個平底鑊,先炒肉,但要記著一邊炒,一邊攪動,不要讓肉有機會結在一起。如果感覺到鑊太熱的話,可以離火炒一會再回火炒。只要你不停手,肉粒的便會細顆一點。但注意不要炒得過熟,所有肉汁蒸發後,你的飯便沒有汁可拌,這大大的減低了風味。

蛋的調理方法和肉差不多,都是一邊炒,一邊攪動,不要讓蛋有機會結在一起。完成後,把兩樣成品放在飯面就可以。

這時候,把預先放在雪櫃的蕃茄拿出來,切開,澆上日式芝麻沙律汁就成了。

完成。
好唔好食呢?可憐既廚師包好自己的飯盒就離家上班了。唯有回家再問問小食家吧。

沒有留言:

張貼留言