2014年5月27日 星期二

六小惡魔反轉台灣逃學團(預告篇)

話說今時今日的小朋友真係十分幸福,想當年爸爸我都係出來工作才第一次去旅行。今時今日小朋友已經去過幾次旅行,而係剛剛過去的一星期,我地一家人與小朋友的同學仔一齊去旅行。你無睇錯,係同埋佢的同學仔幾家人去旅行,所以話現今的小朋友幾幸福呢…

而且今次我地亦挑戰難度,由高雄玩到台中,總共18人,11大人7小朋友,諗返去都覺我我地好利害!

行程:
第一日:高雄落機,駁二藝術特區,三多商圈大遠百貨誠品
第二日:高雄國立科學工藝博物館
第三日:高雄市壽山動物園、牛老二牛肉麵館、吳寶春麥方店、高鐵直逹台中
第四日:國立自然科學博物館、廣三sogo
第五日:國立台灣美術館兒童遊戲室、南瓜屋紐澳良義大利餐館-魔女露露的廚房、自駕往清境、住清境之星,食清境魯媽媽雲南擺夷料理
第六日:清清草原羊仔show,慢遊步道,自駕回台中,超神的百里香牛肉麵
第七日:手信日,回香港

這亦係我上星期完全無寫blog的原因,與六位四歲的小朋友一齊旅行,簡直係攞你半條人命。不過整個過程就十分開心,回味無窮。今次我希望盡量簡短,只係介紹一下我地所行一些值得推介俾各位帶小朋友去玩的景點,同埋今次一行咁多人係安排上,實際運作上的一些分享。因為其實我地仲有一次京阪神的遊記未寫呢!爸爸要加油!

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇4) 百里香牛肉麵

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇3) 清境之星民宿、清境魯媽媽雲南擺夷料理、清清草原、羊咩咩脫衣秀

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇2) 國立臺灣美術館

小惡魔玩轉高雄台中 (台中清境篇1) 國立自然科學博物館

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇3) 壽山動物園、牛老二牛肉麵、吳寶春麥方店

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇2) 國立科學工藝博物館

小惡魔玩轉高雄台中 (高雄篇1) 駁2藝術特區

沒有留言:

張貼留言