2014年5月7日 星期三

台灣直送書籍方法

大家有無試過飛台灣時買大量書籍回港,攪到行李超重呢?我相信大家都有類似的經驗,因為係台灣買書真係平過香港,而且仲要係繁體字的書籍。所以每一次我地去台灣,都會行下書店,買下書,運一批批的親子書籍返香港。而且台灣的書店很多時候都會有折扣,如果你係大書店買,扣埋稅差不多可以係香港的六成書價,難免咁多香港人都會係台灣買書。
這是我地其中一次去台灣的盛況。
其實係想買更多的,但耐何睇唔晒,同埋家中無位安置…

當然,香港依家開左誠品,好多台版的書籍都變得有售,尤其係我地最喜歡的兒童繪本,不過香港誠品買野都唔平,計落其實都幾貴。

原來由上一年開始,台灣的大型網路書店已經可以網上買書,直送香港,係便利店攞貨。
圖為金石堂的宣傳廣告

這個係博來客的廣告。

佢地連便利店都打對台,唔知係咪商業競爭得咁勁…
金石堂就提供訂閱係香港OK便利店取貨的服務,而博來客就提供係7-11取貨的服務。

睇返佢地的介紹,訂購步驟都係一般的網上購物步驟,大家去佢地官網就可以睇到,難度不大。但係金石堂就需要四天才可以送貨到香港,博來客就說隔天可取貨,那應該是三天吧。

運費方面,兩間店都是用數量去計算的,買得越多越平。而以十本的價錢計算,博來客比金石堂平$10港幣…

根據博來客的網頁所指,你只要購買4本書籍,其實已經等於香港的77折。我仍未有時間慢慢計算一下,但以一般在台灣書店的網絡購買書籍都有7折或8折優惠,再計算台灣訂價比香港定價平的因素下,有77折都不出奇。而4本書的運費為300元新台幣,大約75元港幣,每本平均在20元內。

是否平很多仍需要好好統計一下,而且根據你買的書的種類與價錢不同我相信亦會有分別。但以台灣書籍種類之多,以及連一些台灣刊物雜誌都可以購買的情況下,我就認為這個服務有了解更多的可能性。

留待我實測之後再告訴大家結果,但諗深一層,如果真係有需要的書籍,用這方法節省左你係台灣自己搬運返香港的時間與體力,已然值回票價。

當然,你成日去台灣,又有好多時間行下書局就另計了。

金石堂網路書店有關送香港服務

博來客有關送香港服務

沒有留言:

張貼留言